Wat leuk dat je interesse hebt in werken bij AA-Security! Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gedreven collega’s die ons team komen versterken
Bij AA-Security geloven we in “de juiste beveiliger op de juiste plek”. Dus graag willen we eerst van jou weten wat je echt leuk vindt om te doen, waar je goed in bent, waar jouw hart in de beveiliging ligt. En dan gaan we kijken of wij je daarop een passend voorstel kunnen doen.
We zijn van oorsprong een Leeuwarder bedrijf en verloochenen onze roots niet. Dus ons werk is voornamelijk in Friesland en daar wonen de meeste collega’s ook. Noord-Nederland is onze thuisbasis, waardoor we de reistijd zo minimaal mogelijk maken.
Wij vinden het het mooist om in eigen uniform te werken bij onze eigen opdrachtgevers. Natuurlijk werken we wel eens samen met andere beveiligingsbedrijven, maar het meest werken direct voor onze eigen opdrachtgever.
Het klinkt cliché, maar bij ons ben je zeker geen nummer. De lijnen zijn kort, het contact is rechtstreeks en we besteden aandacht aan jou als persoon.
Ben jij een veelzijdige beveiliger die van afwisseling houdt? Wil je werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Bij AA-Security zijn we op zoek naar een allround beveiliger die zowel in objectbeveiliging als evenementenbeveiliging zijn of haar steentje wil bijdragen!
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de veiligheid in verschillende omgevingen; van bedrijven en gebouwen tot culturele evenementen en muziekfestivals. Jij zorgt ervoor dat iedereen zich veilig voelt, of het nu gaat om het uitvoeren van brand- en sluitrondes op een object of het toezien op een druk evenement.
Herken jij jezelf in het volgende?
Je hebt een scherpe blik voor onveilige situaties en bent altijd alert. Je kunt snel inspelen op veranderingen en bent niet bang om daadkrachtig op te treden wanneer dat nodig is. Met jouw klantgerichte houding weet je de juiste balans te vinden tussen beveiliging en gastvrijheid, waardoor bezoekers zich op hun gemak voelen.
Wat bieden wij jou?
• Een afwisselende baan!
• Goede verdiensten volgens CAO Particuliere Beveiliging / CAO Evenementen- en Horecabeveiliging
• Zekerheid van een contract met toekomstmogelijkheden
• Diversiteit in werkzaamheden
Wat vragen wij van jou?
• Diploma MBO 2 Beveiliging
• Rijbewijs B is heel handig, net als eigen vervoer
• Enthousiasme, betrokkenheid en flexibiliteit
Enthousiast geworden over deze functie? Laat gelijk van je horen en vul onderstaand sollicitatieformulier in, vergeet niet om je CV en motivatie toe te voegen. Wij maken graag kennis met jou en bespreken de mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie of thee.
Heb jij een scherp oog voor opvallende situaties? Kun je razendsnel ingrijpen en vertrouw je op je onderbuikgevoel? Dan is deze kans jouw volgende stap.! AA-Security zoekt objectbeveiligers met een brede glimlach.
In jouw functie ben je niet alleen verantwoordelijk voor de veiligheid, maar ben je ook gastvrouw/-heer in hart en nieren. Je voert brand-, opening- en/of sluitrondes uit en bent het eerste aanspreekpunt bij calamiteiten en onregelmatigheden. In de zorg, bij opvanglocaties, in het onderwijs en diverse van onze opdrachtgevers in Noord-Nederland
Herken jij jezelf in het volgende?
Je hebt een scherp oog voor onveilige situaties en merkt als eerste wanneer iets niet klopt. Je bent alert, daadkrachtig en altijd bereid een extra stap te zetten. Met jouw vriendelijke aanpak weet je de perfecte balans te vinden tussen een proactieve houding en klantvriendelijkheid. Klanten voelen zich bij jou veilig en gehoord.
Wat bieden wij jou?
• Een stabiele baan met verantwoordelijkheden!
• Goede verdiensten volgens CAO Particuliere Beveiliging
• Zekerheid van een contract met toekomstmogelijkheden
• Regelmaat en duidelijkheid in je werkzaamheden
Wat vragen wij van jou?
• Diploma MBO 2 Beveiliging
• Rijbewijs B is handig, net als eigen vervoer
• Enthousiasme, betrokkenheid en flexibiliteit
Enthousiast geworden over deze functie? Laat gelijk van je horen en vul onderstaand sollicitatieformulier in, vergeet niet om je CV en motivatie toe te voegen. Wij maken graag kennis met jou en bespreken de mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie of thee.
Ben jij klaar voor een spannende uitdaging in de dynamische wereld van evenementenbeveiliging? De evenementenbranche is ontzettend breed, van culturele festivals en muziekoptredens tot sportevenementen en bedrijfsfeesten, elke gebeurtenis heeft zijn eigen unieke sfeer en uitdagingen, en daar maak jij het verschil!
Bij AA-Security zijn we op zoek naar gedreven evenementenbeveiligers die zich kunnen aanpassen aan verschillende situaties en mensen. Je bent de schakel die ervoor zorgt dat elk evenement soepel en veilig verloopt. Met jouw alertheid en professionaliteit houd je toezicht, zorg je voor de veiligheid van bezoekers en medewerkers, en ben je het aanspreekpunt bij calamiteiten.
Herken jij jezelf in het volgende?
Je hebt een passie voor evenementen en een scherp oog voor detail. Je kunt snel inspelen op veranderingen en bent in staat om met verschillende soorten mensen om te gaan. Of je nu te maken hebt met een druk muziekfestival of een intieme culturele gebeurtenis, jouw servicegerichte houding maakt het verschil.
Wat bieden wij jou?
• Een baan waarbij je geen evenement hoeft te missen
• Goede verdiensten volgens CAO Evenementen- en Horecabeveiliging
• Zekerheid van een contract met toekomstmogelijkheden
• Zeer afwisselende werkzaamheden
Wat vragen wij van jou?
• Diploma ESO of MBO 2 Beveiliging
• Rijbewijs B is handig, net als eigen vervoer
• Enthousiasme, betrokkenheid en flexibiliteit
Enthousiast geworden over deze functie? Laat gelijk van je horen en vul onderstaand sollicitatieformulier in, vergeet niet om je CV en motivatie toe te voegen. Wij maken graag kennis met jou en bespreken de mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie of thee.
Ben jij een georganiseerde multitasker die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken? Wij zoeken een enthousiaste HR backofficemedewerker die ons team komt versterken! In deze rol pak je een scala aan administratieve taken op die cruciaal zijn voor het soepel laten draaien van onze dagelijkse gang van zaken.
Als HR backofficemedewerker ben hét aanspreekpunt voor alle vragen rondom HR administratie en “regel-dingen” zoals urenadministratie, pasaanvragen, kledinguitgifte, verwerken van rapportages en het regelen van opleidingen. Je werkt nauw samen met collega’s van de planning en financiële administratie en hebt contact met de projectleiders en het managementteam.
Herken jij jezelf in het volgende?
Je bent verantwoordelijk voor het vlekkeloos uitvoeren van je eigen werk en heb je oog voor detail. Je kunt snel inspelen op veranderingen en bent niet bang om daadkrachtig op te treden wanneer dat nodig is.
Wat bieden wij jou?
Een afwisselende baan voor 24-28 uur per week op ons kantoor in Leeuwarden met mogelijkheid om soms ook thuis te werken als je dat wilt.
Zekerheid van een contract met toekomstmogelijkheden.
Diversiteit in werkzaamheden.
Wat vragen wij van jou?
Een afgeronde HR opleiding of werkervaring in een vergelijkbare functie
Oplossingsgericht denken en doen
Je draait je hand niet om voor administratieve werkzaamheden en je werkt gemakkelijk met systemen
Ben jij onze held(in)? Wij maken graag kennis met jou en bespreken de mogelijkheden onder het genot van een kopje koffie of thee.
Wij hebben ons verhaal met jou gedeeld maar horen ook graag die van jou!